rm 500

Author: imania /


ni caye jgn xcaye,batik ni aku buat ms Li kat Lyanne Batik. mase 2 aku gah syok2 wat ni dtg plak rombongan pelancong ntah dari mane.
aku xle brenti canting sbb aku gah wat layer by layer,skali da....ade uncle ni dtg kat tempat aku,dia tanye ni kalo u jual u ltk brapa harga? perghh.... aku jiwa kacau dah..
gan sopan aku jwb,uncle,ni blum siap lg ni,sy nak wat cadar tilam, skali lg da die tanye,owhh...jd kalo siap saye bole bli? alamak....bnyk songeh betul ncle ni.. aku pun jwb la.. ni uncle kalo u mau bli, u angkat harga Rm500 mau?
tau ape die jwb? boley2,xda masalah,saya suka design ni.
alahai.....jd aku kate, uncle dis is my project,so i can't...
owh....melepas Rm500...... tp xpe la...batik ni aku wat ala2 retro,ade 3 layer,nak wat line2 die 2,mau patah tulang blakang aku. but..i'm proud 2 my self.. yyiiiihaaaa...

2 comments:

elly said...

wah mlayang 500...
rugi la kau...
pesal ta tny je uncle tu bpe dea bole byr...
bia kasik tgi lg itu hrge....
worth for ur tulang blkg..
ngehngehngeh

imania said...

emm..ape boley buat.... hahahha

Post a Comment